14 Nisan 2016 Perşembe

Katlı Rulo Pasta






























Dankek li Katlı Pasta

Malzemeler:
1 adet Ülker Dankek Çikolatalı Rulo Pasta
1 paket sade kremşanti
1 su bardağı soğuk süt
Çikolata sos

Bazen çat kapı misafirimiz çıkar gelir veya hadi çayı koy ben geliyorum diyen dostlarımız olur. Çayın yanı boş kalır mı, kalmaz. Ya da gece gece tatlı kriziniz tutar benim gibi. Ne yapacağız tatlıcıya mı gideceğiz. Elbette gitmeyeceğiz. Evimizdeki malzemelerle güzel bir tatlı yapacağız.

Bugün bende tatlı krizine girenlerdendim. Evde dankek rulo kek vardı. Alladım, pulladım yedim. Yedirdiklerimde beğendiler hani. Nasıl mı yaptım. Aslında tarif etmeme gerek yok, yukarıda görüyorsunuz. 

Rulo keki birer parmak eninde kestim. 1 poşet kremşantiyi, bir bardak dolapta soğutulmuş süt ile çırptım, sertleşmesi için biraz daha dolapta beklettim. Bir kat pasta, bir kat kremşanti ile katları bitirdim. Bu arada katların arasına dilediğiniz meyvelerden koyabilirsiniz. Çilek, muz ne isterseniz. Ben muz koydum. En üstüne yine kremşanti ile süsleyip, çikolata sos ile süsledim. Siz de deneyin seveceksiniz. Aniden gelen misafirlerinize güzel bir sürpriz olacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder