22 Mart 2016 Salı

Çıtır Tavuk






























ÇITIR TAVUK

Malzemeler:
750 gr tavuk fileto
1 paket Knorr pane harcı
Süt
Tuz
Galeta unu
Sıvıyağ

Hani bazen ağır yemekler yemek istemeyiz, hafif bir şeyler olsun, aperatif bir şeyler olsun deriz ya, bu tarif işte tam da buna uygun . Yapımı çok basit, tadı çok güzel. Yiyenler bunun tavuk olduğunu bile tahmin edemeyecekler. Dışı çıtır çıtır, içi yumuşacık. Ben de bir arkadaşımın tavsiyesiyle yaptım ve çok memnun kaldım. Bundan sonra favori yemeklerimden biri olacak.

Tavuk etlerini birer parmak genişliğinde jülyen şeklinde keselim. Ben knorr pane harcı ile paneledim. Siz pane harcı kullanmak istemezseniz, tuzlayıp istediğiniz baharatlarla paneleyebilirsiniz. Baharatladığımız tavukların üzerine çıkacak kadar süt koyalım ve hepsini karıştıralım. Aslında bu şekilde 3- 4 saat bekletsek güzel olacak ama, benim vaktim yoktu bir saat kadar bekletebildim. Tavaya yağ koyup kızdıralım, tavukları galeta ununa bandırıp, kızgın yağda kızartalım.

Çok bereketli bir yemek oluyor. Ben bir yandan kızartırken ev halkı mutfağa girip çıktıkça yarısını yediler desem olacak. Tavuk eti yemeyen çocuklarınız varsa deneyin derim. Beğeneceklerdir.


0 yorum:

Yorum Gönder