25 Mart 2016 Cuma

Uyku Vadisi






























UYKU VADİSİ

Herkesin memleketi kendine güzeldir ama bana sorarsanız benim Muğlam en güzelidir. Denizi ayrı, dağı ayrı, tarihi ayrı, yeşili ayrı, mavisi ayrı güzeldir. Ve ben doğduğumdan yaşadığımın şehrimin daha çok güzellikleri olduğunu, geçen hafta gittiğim doğa yürüyüşünde öğrendim. Uyku vadisi Milas ile Bodrum arasında Gökçeler köyünde. Eşsiz bir vadi, eşsiz bir güzellik. Muğla'da böyle bir yer varmışta benim haberim olmamış. Yukarıda gördüğünüz yer yürüyüş yolumuzun sonuydu. Arkada gördüğünüz dere boyunca yürüdük.








Dağları aşıp, derelerden geçtik. Üç kez dereden karşıya geçmek zorunda kaldık. Su soğuktu ama, yürümekten şişen ayaklarımıza terapi gibi geldi.














Şu manzaranın güzelliğine bakarmısınız. Kabuğumuzu kırıp, doğaya bırakmak gerek bazen kendimizi. Suyun şırıltısında ruhumuzu arındırmak, yeşilin içinde kaybolmak ne güzel.












Dere, tepe aştık ve yine bir tepenin ortasında İncirliin Mağarasını gördük. Turizme yeni yeni açılmaya başlayan bir yer. Olduğu yer o kadar güzel ki bütün vadi ayağınızın altında. Böyle güzel bir yer neden şimdiye kadar tanıtılmadı, neden haberimiz olmadı anlamadım.





Ve bu da bendeniz. Oksijen çarptı beni o gün, tabi bünye temiz havaya alışık değil. Dile kolay  16 km den fazla yürüdük. Bende de hamlık var tabi.

Sonuç: Yorgunluk, bolca eklem ağrısı ama huzur. Kesinlikle huzur. Eve gelince içtiğim bir bardak çay, düşlerimde gezdiğim dağlar, dereler.

0 yorum:

Yorum Gönder