24 Nisan 2017 Pazartesi

İki Renkli Puding






























İKİ RENKLİ PUDİNG

Malzemeler:
1 adet vanilyalı puding
1 adet kakaolu puding
Süt
Bugün tatlı yiyelim, tatlı konuşalım dedim. Tam bahar geldi derken, ısınmayan hava tam bir hastalık havası. Bir yandan ağaçlar tüm güzelliğiyle çiçeklerini açarken, bir yandan soğuk. Benim de feleğim şaştı inanın. Üzerimde bir halsizlik, bir kırgınlık mahvediyor beni. 
Neyse konumuz tatlı. Tam bir tembel tatlısı. Herşeyi hazır, bize kalan sadece hazırlayıp sunuma hazırlamak.
Puding markası farketmez. Herkesin kullandığı bir marka vardır mutlaka.
Her iki pudingi yani vanilyalı ve kakaolu pudingi paketin üstünde yazdığı şekilde hazırlayarak pişirelim. Sonra istediğiniz kuplara isterseniz bir sıra vanilyalı, bir sıra kakaolu olarak veya benim gibi biraz afilli olsun derseniz yanda gördüğünüz gibi bardakların içine döküp yan yatırarak kakaolu puding soğuduktan sonra vanilyalı pudingi dökerek tatlıyı hazırlayabilirsiniz.

İki paket puding hazırladığımız için oldukça bereketli bir puding tatlınız olacak. Üstünü istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. İsterseniz hindistan cevizi , isterseniz damla çikolata, isterseniz çikolata rendesi ile süsleyin. Soğuduktan sonra da afiyetle yiyin efendim,


0 yorum:

Yorum Gönder