3 Aralık 2015 Perşembe

Milföy Şelalesi
































Milföy Şelalesi

Malzemeler:
10 adet milföy
1 litre süt
1 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı mısır nişastası
1 paket vanilya

1 paket krema
3 yemek kaşığı nutella
veya hazır çikolata sosu

Çikolata mutluluk hormonu salgılarmış. Çikolata yemek insanları mutluluk verirmiş. Bunun doğruluk derecesini bilmiyorum ama, ben çikolatalı tatları çok seviyorum. Bugün yine çok hafif bir tatlı yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle milföyleri buzluktan çıkartıp, yumuşamasını sağlayalım. Milföyleri isterseniz ikiye, isterseniz dörde bölerek kesin ve tepsiye yerleştirin.Fazla kabarmaması için üstlerinden çatalla delikler açıp, paketin üstünde tarif ettiği şekilde pişirelim.

Bu arada muhallebiyi hazırlayalım. Sütle beraber diğer malzemeleri tencereye alıp, karıştıra karıştıra göz göz oluncaya kadar pişirelim. Muhallebi hazır olunca soğumaya bırakalım. 

Çikolata sosu içinde kremayı bir kaba boşaltıp, ocağa koyalım. Kaynama noktasına gelince içine nutellayı ekleyip karıştıralım ve ocaktan alalım.

Bütün malzemeler soğuyunca üstte görüldüğü gibi aralarına muhallebi sürerek katlar yapalım ve üzerine çikolata sos dökerek servis edelim.





0 yorum:

Yorum Gönder