30 Kasım 2015 Pazartesi

Muğla'da Hortum




































Merhaba arkadaşlar.
Biraz gecikmiş bir yazı olacak ama, dünden beri elim yazmaya bir türlü değmedi. Dün sabah kalktığımda, sabah haberlerinde Muğla'da hortum ağaçları filan devirdi deyince, Allah biliyor ya kıyı kesimlerde sandım. Bir de duydum ki bizim Düğerek'te olmuş. Televizyonda görünce inanamadım. Hemen eşimi kaldırdım ve doğru Düğerek' e gittik.  Aman Allahım gözlerime inanamadım. Bu nasıl bir felaketti. 30 saniye sürdü dedi yaşayanlar. Ya daha fazla devam etse ne olurdu bilmiyorum artık.  Elektirik direklerini kökünden sökmüş, koca ağaçları kökünden sökmüş devirmiş, çatıları, bahçeleri uçurmuş, arabaları talan etmiş. Mezarlık harap olmuştu. Sökülen ağaçlar mezarların üstüne devrilmişti. Herkes üzgün, herkes telaş içindeydi. Şükür ki can kaybı yoktu. Allahım senin varlığından şüphe edenler, şu ağaçların köklerine baksında, hangi bir güçle 30 saniye gibi kısa bir sürede böyle köklerini söküp atacaklar düşünsünler.



0 yorum:

Yorum Gönder