22 Kasım 2015 Pazar

Mevsimlerden Sonbahar






























Sonbahar

Ben sonbaharı çok severim. Sonbahar benim ayımdır. Hazanım, hüzünüm, gözyaşım, yağmurum, gönül yorgunluğum, serinliğim, yaprak dökümüm, ayrılıklarımdır.
Beni anlatır sonbahar, benim gibi arada kalmıştır. Yorgundur, olgundur, hüzünlüdür, sessizdir, gözü hep yaşlıdır. Benim umutlarımın yaprakları teker teker düşerken gönlümden, onunda yaprakları düşer birer birer. Her ne kadar ayaklar altında ezilse de yapraklarımız, gövdemiz dimdiktir. Gelen kışa, esen rüzgara, yağan yağmura, kara karşı dimdik.

Ve bu fotoğraflar güzel Muğla'mın sonbaharından sadece birkaç görüntü .Ömrümün tamamının geçtiği bu şehirin sonbaharı da muhteşem.



EN SEVDİĞİM MEVSİME GELDİK;
YAPRAKLAR SARARACAK,
GÖKGÜRÜLTÜLÜ YAĞMURLAR YAĞACAK.
SONBAHAR , HÜZÜNDÜR;
HÜZÜN İSE BEN DEMEKTİR.....


                     Özdemir Asaf

0 yorum:

Yorum Gönder