11 Ocak 2015 Pazar

Çikolata Topları
















Çikolata Topları

Malzemeler:
1 paket ( 200 ml krema )
2 Paket bitter çikolata ( 160 gr )
2 paket kakaolu hazır kek veya evde kalan bayat kekler
Hindistan cevizi. portakal kabuğu rendesi

Bugün size çok pratik bir tarif vermek istiyorum. İster çayla, ister nescafe ile yiyebileceğiniz nefis bir atıştırmalık. Hadi yapalım.

İlk önce bir tavaya kremayı koyuyoruz. Üzerine çikolataları parçalıyoruz ve eriyinceye kadar ikisini pişiriyoruz. Ama kaynatmıyoruz. Çikolatalar eriyinceye kadar fazla değil. Sonra güzelce ikisini karıştırıyoruz. Kekleri elimizle ufalayıp bir kaşık yardımıyla çikolata ile iyice karışmasını sağlıyoruz ve soğumaya bırakıyoruz. Soğuyunca elimizde yuvarlayıp, hindistan cevizi ve portakal kabuğu rendesi karışımına batırıp servis tabağına alıyoruz.

İşte bu kadar çok basit değil mi? Epey de bereketli. Misafirlerinizin beğeneceğine eminim.


2 yorum:

  1. Bayılıyorum yayınladığınız tariflere. Çok zaman kaybetmeden yapabiliyor olmam ve her tarif sonucu ortaya çıkan lezzetlerin beğeniliyor olması beni çok mutlu ediyor. Bu konuda becerikli bir insan olmadığımı düşünürken kendime olan güvenimi yerine getirdiğiniz için ayrıca teşekkürler. Füsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yapa boza öğrendim Füsun'cum. Yaptıkça alışıyor insan. Denemeye devam.

      Sil