20 Nisan 2015 Pazartesi

Şipşak Tatlısı
















Şipşak Tatlısı

Malzemeler:
1 paket kremşanti
1 su bardağı süt
Burçak bisküvi
Hindistan cevizi rendesi

Geçenlerde yemek bloglarında gezinirken, yukarıda gördüğünüz tatlının resimlerini gördüm. Yapanlar değişik isimler koymuşlardı. Yapılışı çok basit olduğu için ben adını şipşak tatlısı koydum. 
Bisküvili tatlıları seviyorsanız deneyebilirsiniz. Güzel, hafif bir tatlı.

Kremşantiyi paketin üstünde yazıldığı şekilde hazırlayalım ve katılaşması için buzdolabında yarım saat bekletelim. Burçak bisküvinin bir katına kremşantiyi kalınca sürüp, başka bir burçak bisküvi ile kapatalım. Bisküvileri hızlıca süte batırıp sonrada hindistan cevizine bulayalım ve tabağa alalım. Buzdolabına koyalım ve kremşanti sertleşinceye kadar bekleyelim. Ben üstüne çikolata sos ve böğürtlen sos gezdirerek servis yaptım. Siz istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.


Tatlı yiyelim. tatlı konuşalım. :)

0 yorum:

Yorum Gönder