23 Mayıs 2015 Cumartesi

Sosısli Menemen




























Sosisli Menemen

Malzemeler:
Evde ne varsa
Domates, biber, soğan, yumurta

Bugün sabah buzdolabını açtım baktım sabah kahvaltısında ne yapabilirim diye. Yazık azıcık sosis varmış bir köşede, pişirmezsem biliyorum unutulur giderler. Sonrada hop çöpe. Hadi gelin sizden birşeyler yapalım dedim, kıkırdamaya başladılar. Çöpe gitmekten kurtuldukları için çok sevindiler sizin anlayacağınız.

Klasik yemekler pişirmekten haz etmediğimi az çok anlamışsınızdır. İlla bir şeyini değiştiririm. Bu da değişik bir menemen, hadi yapalım. 

Evimde taze soğan ve sarımsak vardı Beş tane soğan ve bir tane sarımsağı yemeklik doğradım. Tavaya zeytinyağı koydum ve hepsini soteledim. Biraz kavrulunca üç adet doğranmış biberleri  ve küçük küçük doğranmış sosisleri de kattım hepsini kavurarak biraz diriliği gidinceye kadar pişirdim. Üç adet domatesi yemeklik doğradım ve diğer malzemelerle birlikte yumuşayıncaya kadar pişirdim ve en son üstlerine yumurta kırdım. Tuzunu, karabiberini ektim ve yumurtaları pişirdim.

İşte bu kadar. Evdeki az kalan malzemeleri değerlendirmeliyiz değil mi hanımlar. Siz de bir deneyin isterseniz. Ev halkından tam puan alacağınıza eminim. ):


0 yorum:

Yorum Gönder