17 Şubat 2015 Salı
















Zeytinyağlı Kurutulmuş Taze Fasulye

Malzemeler:
Kurutulmuş taze fasulye
Soğan
Domates veya yazdan hazırlanmış konserve domates
veya kurutulmuş domates
Zeytinyağ, tuz, salça

Kurutulmuş taze fasulyeleri haşlamakla başlayalım yemeğimize. Fasulyeleri yumuşayıncaya kadar haşlayalım. Sonrası zaten taze fasulye pişirir gibi yapılacak. Tencereye yağı alalım kızınca içine doğranmış soğanı katalım ve pembeleşinceye kadar kavuralım.Soğanlar kavrulunca fasulyeyi, domatesleri, tuzu ve salçayı ekleyip domatesler eriyinceye kadar pişirelim. Ben yazın kurutttuğum domatesleri kullandım. Üstüne çıkacak kadar sıcak su koyup, suyunu çekinceye kadar pişirelim ve ocağı kapatıp demlenmeye bırakalım. Ben sebzeleri derin dondurucuya koymaktan çok kurutarak tüketmeyi daha çok seviyorum. Kendine has bir tadı ve kokusu oluyor. Biz severek tüketiyoruz. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Anladım ki insanlar;
Susanı korkak,
Görmezden geleni aptal,
Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar.
Oysa ki;
Biz istediğimiz kadar hayatımızdalar.
Göz yumduğumuz kadar dürüstler ve sustuğumuz kadar insanlar.
                                                                                  Şems-i Tebrizi











0 yorum:

Yorum Gönder